2016. július 3., vasárnap

III.

First day

A lakás közepes méretű volt, s nagyon otthonos. Az előszoba rögtön olyan hangulatba hozott, mintha otthon lennék, ami így az ideköltözésem napján, eléggé jól jött. A falak meleg színekben pompáztak, a díszek összhangban voltak a színekkel. A parkettát minden helyiségben-kivéve a fürdőt-egy puha, szőrös szőnyeg fedett különböző féle formákban. Az előszobában hosszú, a nappaliban kerek, a hálókban félkör. A nappaliban egy kényelmes barna kanapé és egy fotel állt, középen egy dohányzóasztal, a mögött pedig állt a Tv. A falakon képek ezrei voltak, amiken az itt lakó lány mindegyiken mosolygott. A legtöbb fotón a barátaival volt, de előfordult olyan is, ahol a családjával mosolyognak a kamerába, vagy éppen a gimis ballagásán táncol, vagy a barátjával váltanak egy csókot. Az utóbbiról eszembe jutott, az a kép, ami először készült rólunk. Ugyanígy álltunk, csak a háttérben nem egy tenger volt, ami elnyelte a Napot, hanem a koleszszobámba. Ez a háttér sokkal szebb és jobban is illik a hangulathoz, de akkor sem cserélném el. Az emlékre elkaptam a fotóról a tekintetemet és bepillantottam a konyhába. Nem volt túl nagy, de alaposan fel volt szerelve. Az asztalon volt egy pizzás doboz és az illatok alapján a tegnapi nap folyamán esetleg ma rendelte a szobatársam. Ő is észrevette, hogy az üres pizzás dobozt fixírozom, így gyorsan oda is rohant és ki is dobta a kukába. Elővette a telefonját, majd közölte, hogy melyik szoba az enyém és már valakivel beszélt is. Megráztam a fejem és kuncogva besétáltam a szobámba, majd a cuccaimat ledobtam a földre. A falak zöldek, az ágynemű fehér színben pompázott, a szekrények és az íróasztal valószínűleg körtefából készültek, s így az összhang nagyon barátságos volt. Az itteni szőnyeg ugye fél kor alakú volt és fehér, akár a hó. Az ablakhoz sétáltam és úgy néztem végig New York városán, ugyanis ahol Marie lakott, be lehetett látni fél NYC-t. Csodálatos látványt nyújtott, s elmosolyodtam. Otthon vagyok. Igaz, nem itt nőttem fel, de ezt a helyet mindig is jobban tartottam az otthonomnak, mintsem azt, amiből ide költöztem. Az olyan rideg volt és már abból lehetett látni, hogy egy gazdag család lakik benne, hogy a kapura nézett. Komolyan. Az a kapu körülbelül annyiba került, mint ebben a szobában a berendezés. Vagyis hát biztos ütötte azt az árat. 
-Rosa drága. Nekem most el kell mennem mert Shan megkért, hogy segítsek neki. Nagy gond ha itthon hagylak egy kis ideig?-hajol be a szobába Marie
-Már miért lenne gond?-nevetek fel
-Csak úgy!-ránt vállat-Na, de én megyek. Puszi!-köszön el, s pár másodperc múlva már a bejárati ajtó túloldalán van. Amilyen heves a lány, olyan szép.
Beültem a nappaliban lévő Tv elé, s unalmamban elkezdtem a csatornákon lévő filmekbe bele-belenézni, de úgy igazán egyik sem fogott meg, kívéve amikor végre egy normális filmet találtam, ami nem más volt, mint a Terminátor 5:Genisys. Nem tudom ki hogy van vele, de én már csak azért imádom, mert Arnold Schwarzenegger van benne. Az összes részt láttam már vagy ötmilliószor, de valahogy még nem tudtam megunni, meg hát ez új rész, szóval miért is ne? De aztán megláttam azt a szőke hajú fazont, akit viszont ki nem állhatok. Komolyan, miért ő játssza John apját, miért nem valaki más? Vannak nála sokkal jobb színészek is, de nem. Helyette egy ilyen szart raktak bele. De igazából mindegy. A lényeg hogy van új rész, csak a férfifőszereplő nem való oda egyáltalán. A gonoszt eljátszani az megy neki, de az már kevésbé, hogy ő legyen a filmben a megmentő. Nem is értem, hogy a testén kívül miért szeretik annyian, mert a teste az bizony jó, nem tagadom. Csak ne lenne az a személyiség. Bahh. Csillogó szemekkel néztem azokat a jeleneteket, amikben nem kapott olyan nagy szerepet Jai, de hát mivel főszereplő, így nem sok olyan volt, de azokat mindig kiélveztem. Aztán pedig egyszer csak a telefonom jelezte, hogy ideje aludni menni. Szomorúan vettem tudomásul, hogy még sok van hátra a filmből, de mivel a munka az munka, ezért muszáj, így hát gyorsan letusoltam és utána már ágyba is bújtam.

***
Reggel az órám hangosan csörgött, mire a szomszéd szobában lakó barátnőm, hangosan elkezdte verni a falt, így a néma kérésének eleget téve, kikapcsoltam az ébresztőmet és azután már indultam is a szekrényem felé. Egy átlagos fehér trikót és egy magas derekú rövidnadrágot választottam, hozzá pedig kiegészítő gyanánt egy ezüst láncot. Spurizva indultam meg a sminktáskámmal a fürdőbe, majd magamra is zártam annak az ajtaját és neki is láttam a sminkelésnek. Nem akartam túlzásba esni, csak hogy egy kicsit látszódjon valami, ezért csak kihúztam a szememet tussal és egy szájfénnyel turbóztam fel a sminkem, majd neki is álltam a további teendőimnek. Marie már az ajtót rúgta, s nyöszörgött, de én azért sem gyorsítottam. 
-Rose. Igyekezz, mert még kávét is kell vennünk út közbe!
-Meg vagyok házisárkány!-nyitom ki az ajtót
-Házisárkány?!
-Igen. Házisárkány!-kacsintok
Otthagytam a fürdőszoba ajtajában, ugyanis ennem kell valamit, vagy meg fogok pusztulni, de Marie nem szokott túlságosan sokat enni, ezért neki elhanyagolható a reggelizés. Igyekezve csináltam magamnak egy szendvicset és azt kezdtem el falatozni, miközben pedig elkezdtem azon gondolkodni, hogy mégis milyen filmet forgatnak. Kaland? Fantasy? Sci-fi? Esetleg Marvel? És kik lesznek a szereplők? Olyan alap tudnivalókat nem tudok amiket azért szerintem illene, főleg ha te fogod öltöztetni őket. Marie intett, hogy menjek, majd szendviccsel a számba indultam meg utána és úgy futottam le a lépcsőn, Anya ezért egészen biztos leordított volna, aztán pedig egy egy órás fejmosásban részesített volna, de mivel ő most nincs itt, végre azt csinálhatok, amit csak akarok. Furcsa, hogy nem hallom anyám hangját ma reggel. Eddig mindig szóvá tette, hogy valamit nem jól csináltam, beszéljek úgy, ahogy egy hölgy szokott, elmondta a számára fontos tudnivalókat a napról és egyéb dolgok, de most hála istennek ettől megszabadultam. Már tele volt a folytonos parancsokból a hócipőm, meg a másik, hogy mikor megyek férjhez. Nem értem miért nem tudja megérteni, hogy én még nem érzem magam készen arra, hogy valakihez hozzá kössem az életemet és a felsége legyek. Nekem meg még nincs szükségem arra, hogy esküvőt szervezzek. Másoknak szívesen segítek, de én magamnak még nem szeretnék. 
-A szokásos kávé?-kérdi Marie én pedig pislogva nézek rá. Már itt is vagyunk?
-Igen.-bólintok, ő pedig be is sétál a kávézóba
Hihetetlen, hogy én mennyire ki tudom zárni a világot amikor a gondolataim rabja vagyok. Elmosolyodtam, majd egy érdekes hír hallatán elkezdtem fülelni.
-Mond csak Shannon, hogy haladnak a munkálatok a filmnél?-kérdezi egy férfi
-Hát még nagyon az elején tartunk, de ahhoz képest egész jól. Szerencsére nagyon jó színészekkel szerepelek majd együtt, akik nagyon tehetségesek, de tényleg, meg így sokkal könnyebb is. 
-És a közelgő albumodra, hogy van időd?
-Úgy, hogy sok kávét iszok.-nevet fel
-De azért aludni is kell.
-Hát mostanság nagyon keveset alszok, de amint kiadjuk az albumot, akkor már sokkal több szabadidőm lesz és akkor kialszom magam.
-Shannon. Áruld el nekünk. Pontosan miről is fog szólni a film?
-Andrew. Ezt nem mondhatom el.
-Csak egy kicsit a hallgatók számára.-könyörög a nőnek
-Na jó. Egy nagyvárosi lányról szól, aki egy farmra fog költözni, mert ott lakik az anyjának a barátja és akkor innentől kezdve nem mondok semmit.-kuncog
-Szóval azt fogjuk megnézni majd, hogy egy nagyvárosi lány, hogy fog alkalmazkodni a tanyasi élethez?
-Mondhatjuk így is.
-Köszönöm, hogy válaszoltál erre a kérdésre. De sajnos lejárt az időnk és neked is menned kell.
-Hát igen. Hírességként az élet csak úgy rohan. Köszönöm, hogy itt lehettem.
-Én köszönöm, hogy eljöttél. De most folytassuk...-kezd bele egy másik témába, de akkor száll be a kocsiba Marie    
-Marie. Mi lesz a filmnek a címe?-kérdezem
-Valami olyasmi, hogy a költözés szerelemmel jön. Tudod, mint a Szerelem gyerekkel jön filmnél.
-És én kit is fogok öltöztetni?
-Azt majd Rara eldönti. De még ne stresszelj, jó?  

Amikor beléptünk a forgatás helyszínére, akkor azt hittem, hogy ott helyben dobom magam hanyatt. Ez olyan igazi tömény gazdag ember lakása volt. A legtöbb dolog fekete-fehér, s méreg drága. Nem tudom kinek van pénze egy ilyet megvenni, egyáltalán egy épeszű ember ennyi pénzből nem egy lakosztályt vesz, hanem körbeutazza, mondjuk fél vagy talán egész Európát! Sajnos nem tudtam sokáig vizslatni a helyet, ugyanis Rae karon ragadott minket és elrángott minket egy kisebb hálószobába, ahol egy fiatal szőkés-feketés hajú nő várt ránk egy fehér köntösben. 
-Szia Shan!-öleli meg Marie a nőt. Szóval ez a Shan lenne az, aki a rádióban is beszélt?
-Helló lányok. Shannon Young vagyok!-mutatkozik be és a jobbját nyújtja
-Rosabel, de hívhatsz Rose, vagy Rosa-nak is.-mosolygok rá
-Szép neved van!
-Köszönöm.
-Szóval Rose. Az lesz most a dolgod, hogy végig nézed hogyan segít Marie Shannon-nak és utána elviszlek a másik helyszínre, ahol a férfifőszereplőkkel fogsz találkozni. 
-Szegénynek már elsőre két pasit adsz?
-Az elején kemény munka, utána pihenés. Nálam ez mindig is így ment.-ránt vállat, majd kilépett a szobából
-Akkor kezdjük is. Te menj el tusolni én addig átböngészem a ruhatárat és, mire visszajössz már öltözhetsz is.-utasítja Shan-t Marie, aki már félig a ruhatárban van
A nő felnevet és már a fürdőben is van, én pedig nézem, hogy mit hogyan választ ki Marie. Először a felsők, majd a nadrágok, aztán jönnek a cipők, végül pedig a kiegészítők, de mielőtt választana, mindet átnézi. A ruhákból ítélve a lány tényleg csak pénzes családból származik és el sem tudom képzelni, hogy milyen helyen lesz majd a tanya. Végül is hitelesnek kell lennie. Leült mellém és úgy bámult ki a fejéből, majd a kezembe adott egy vastag füzetet. Érdeklődve kezdtem el lapozgatni, majd észrevettem, hogy itt a férfi szereplőket írják le személyiségileg, ez alapján kell majd választanom. Így könnyű lesz. 
-De vigyázz. Még arra is kell figyelned, hogy tetsszen a színészeknek.-figyelmeztet
-Köszi a tanácsot.-mosolygok rá
-Hidd el, hogy a nap végére nem fogsz így mosolyogni.-nevet fel, majd feláll és beadogatja a ruhákat a paraván mögött álló Shannon-nak. Vajon a srácok mennyire lesznek válogatósak?
-Rosa. Indulunk.-kiállt be Rara én pedig elköszönve tőlük indulok meg Rara után, aki egyenesen egy helikopterhez vezet. Mégis hová megyünk, hogy helikopter kell? 

Eljött az új rész ideje, így hát meg is hoztam. Nekem ez a rész nem tetszik annyira, de remélem, hogy nektek elnyerte a tetszéseteket. A következő rész jövőhét szerdán fog érkezni, szóval nem sokára egy új résszel gazdagodik a blog. :)
Luna Moon
 
      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése